اجمل التهاني بمناسبة رأس السنة الميلادية 2014 وعيد الميلاد المجيد

facebook

Missing Plug-in  جهازك لا يحتوي على برنامج مشاهدة الأفلام بجودة عالية HD
X

العودة   منتديات سهر الليالى > الضحك والفرفشة & كرسي الاعتراف الكهربائى & العاب > العاب الكمبيوتر والالعاب الانترنت الاون لاين والبلاستيشن والجوال > لعبة المزرعه السعيدة playhappyfarm > شفرات و اختراق لعبة المزرعة السعيدة
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

شفرات و اختراق لعبة المزرعة السعيدة

هذا القسم خاص بـ شفرات و اختراق وتدمير فقط وأي أشياء أخري متعلقة بالمزرعه السعيده توضع بالقسم الأخر

للإختراقات والشفرات والتدمير وتحميل البرامج للعبة المزرعة السعيدة تحميل شرح برنامج charles شفرات و ثغرات و اكواد و اختراق و تدمير و سرقة الذهب وزيادة الدهب والتلقائي والحقل و الدنانير, وطريقة الحصول علي دينار و تحميل اللعبة و حل المشاكل ومشكلة error code لعبه المزرعه السعيده في الفيس بوك وعلي جهازك

مواضيع ذات صلة
تحميل مشاهدة افلام ممنوعة من العرض ، تحميل جميع الافلام الممنوعة من العرض مشاهدة اون لاين 2012
ملف كامل عن السعرات الحرارية التى يحتاجها الجسم
كل اغانى العندليب (( عبدالحليم حافظ )) (( تحميل مباشر ))
`~'*¤!||!¤*'~`((مكتبة الأناشيد المرئية ))`~'*¤!||!¤*'~`
موسوعه صور كامله لشاروخ خان

نريد طرق اختراق المزرعه السعيده لكن بدون برامج او ببرنامج اخر غير شارليز ياريت اى حد عنده حل يحطه هنا

1  
نريد طرق اختراق المزرعه السعيده لكن بدون برامج او ببرنامج اخر غير شارليز ياريت اى حد عنده حل يحطه هنا

اضغط هنا لنشر ومشاركة الموضوع على الفيس بوك SHARE

انا اول حاجه اعرفها شغاله ومضمونه حتى الان وبدون برامج

الخبره .. بتاعت البندا انسخ الكود بتاع البندا والاكل وحطهم مكان الهديه

اعملك 50 باندا ومعاهم شوية اكل الخبره بتاعتها فى 3

يعنى 3 اضعاف باقى الحيونات

لما تعمل ريفرش حتلاقى الخبره ثبتت لكن البندا ونقودها لا

والجميل انك لو مشغل تشغبل تلقائى وخلص

بعد الريفرش بيرجعلك كل التشغيل التلقائى بتاعك

اتمنى اكون افتكم

واتمنى اى جديد بعيد عن البرامج خصوصا تشارليز

اشكر ادارة الجروب

رافت الهجان

للمزيد من مواضيعي

Rating Artikel : 5 Jumlah Voting : 89 Orang

من مواضيعى
نداء الى مشرفين القسم .. ارجوالاهتمام
سجل حضورك بكود للمزرعه السعيده ( الهجان )
التغرات الجديده بعد التحديث الاخير 16 - 11 -ارجو من الجميع المشاركه

facebook
  2  
رد: نريد طرق اختراق المزرعه السعيده لكن بدون برامج او ببرنامج اخر غير شارليز ياريت اى حد عنده حل يحطه هنا

طيب يا جماعه انا عايزه اعرف البرنامج ليه مباشى شغال؟ والا فى اصدار جديد للبرنامج؟

facebook
  3  
رد: نريد طرق اختراق المزرعه السعيده لكن بدون برامج او ببرنامج اخر غير شارليز ياريت اى حد عنده حل يحطه هنا

البرناج شغال عندى وزى الفل

facebook
  4  

انا عندي شغال بس على الفايرفوكس ولكن وللاسف ماثبت اي عمل وموضوع الباندا كان نفسي اشوف شرح مصور ليها وشكراً

facebook
  5  

مرحبا شباب
انا عندي نفس الشي كله بعد الريفرش بيروح
مفيش حاجه ثابته معي مع اني قمت بكل خطوات برنامج تشارلز وبسرعه
بانتظار الجديد

facebook
  6  

يا ريت معلش عايز شرح لهاك الخبرة بتاع البندا

facebook
  8  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد صلاح ع [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل للمشاهدة الرابطللتسجيل اضغط هنا]
البرناج شغال عندى وزى الفل

طيب ممكن تشرحلينا ليه البرنامج مش بيظهر المبف عندى

من مواضيعى

facebook
  9  

يا جماعة فى طريقة تانى بتزود الدهب والتشغيل التلقائى ومن غير برامج

اول حاجة هتعمل شفرة الدنانير الوهمية وبعدين استخدمها وبعدين اشترى برج دبى وصلحه هتلاقى جالك 5 الاف دهب و600تشغيل تلقائى اعملها تانى مرات كتيرة بس خد بالك فى المرات اللى بعديها مش هتجيلك رسالة الهدية بتاع ال5 الاف دهب و600 تشغيل تلقائى بس انت لما تحدث الصفحة هتلاقيها اتعملت ولو عملتها كتيييير هتاخد دهب وتشغيل تلقائى كتييييييييييير

يا رب تكون الطريقة افادتكم

من مواضيعى
طلب فى لعبة هابى لاند
طلب فى المزرعة الايطالية
طريقة عمل منظر الجليد بالصور
طلب شرح تكرار المعدات فى المزرعة الايطالية

facebook
  10  

بس كلام حضرتك معناه انى حستهلك دنانيير كتيير

من مواضيعى

facebook

الكلمات الدلالية (Tags)
اختراق, السعيده, المزرعه, ببرنامج, بدون, برامج, شارليز, عنده, نريد, ياريت, يحطه

جديد مواضيع  شفرات و اختراق لعبة المزرعة السعيدة - شارك المواضيع مع أصدقاءك من خلال Facebook Twitter

جديد مواضيع المنتدى - الاتصال بنا - سهر الليالى - خريطة المنتدي - الأعلى

جميع الحقوق محفوظة لمنتديات سهر الليالى 2012-2013-2014-2015-2016-2017
المقالات والتعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي منتديات سهر الليالى ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)
آنضم الى معجبين منتديات سهر الليالى