اجمل التهاني بمناسبة رأس السنة الميلادية 2014 وعيد الميلاد المجيد

facebook

Missing Plug-in  جهازك لا يحتوي على برنامج مشاهدة الأفلام بجودة عالية HD
X

العودة   منتديات سهر الليالى > الضحك والفرفشة & كرسي الاعتراف الكهربائى & العاب > العاب الكمبيوتر والالعاب الانترنت الاون لاين والبلاستيشن والجوال > لعبة المزرعه السعيدة playhappyfarm
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

لعبة المزرعه السعيدة playhappyfarm

يمنع وضع أى مواضيع اختراق او شفرات أو سرقة او تدمير أو اى شئ ينتهك حقوق لعبة المزرعة السعيدة فى هذا القسم

أسرار و مميزات لعبة المزرعه السعيدة اكواد تثبيت السماد الخارق و الدنانير والدهب شرح زيادة الذهب و التلقائى طريقة رفع المستوي حل مشكلة و مشاكل المزرعه السعيده دنانير playhappyfarm الحصول علي الدنانير زين

مواضيع ذات صلة
رسائل عيد الفطر 2012 ، تهنئية بعيد الفطر ، مسجات عيد الفطر 2012 ، مسجات عيد الفطر 2012 ، مسجات العيد 2012
رسائل عيد ميلاد مصرية جديدة قصيرة 2012 , اجمل مسجات عيد الميلاد
بالصور عيد الام بدعه
صور عيد الام 2012 ، اجمل صور عيد الام 2012 ، تصميمات عيد الام 2012
صور تواقيع وكروت عيد الفطر 2011 بطاقات تهنئه بعيد الفطر روعة 2011/1432جديدة

مهمه عيد الام في المزرعه

1  
مهمه عيد الام في المزرعه

اضغط هنا لنشر ومشاركة الموضوع على الفيس بوك SHARE

السلام عليكم يا شباب ديه اول مشاركه ليه من ahmed elprenss انهدره الموضوع عن مهمه عيد الام في المزرعه السعيده
اولا- او حاجه بيطلبها منك تجمعله 20 زهره قرنفل هتزرعهم وبطريقه السماد الي عارفنها نخلصهم

ثانيا-تاني حاجه هيقلك تجبله فازه للورد هيوديك للعبه فيها3 صناديق ليك مفتاح كل 8 سعات لو طلعلك الفازه من او مره خير وبركه مطلعتش يبقي هنا فيه ثغره تقدم الوقت بتاع الكمبيتور بتاعك 8 سعات وتعمل ريفرش للصفحه هتلاقيه جبلك مفتاح تاني (((ملحوظه:لو لقيت الصفحه قعدت تعمل ريفرش لوحدها اظبط الوقت والتاريخ تاني عشان تتظبط لو مظبططش امسح المتصفح بتاعك وسطبه من جديد)))

ثالثا- ثالث حاجه بقي هيقلك تجبله 10 بطاقات محبه بص بقي هتعمل ايه تيجي عند بطاقه محبه وكلمه اقبل تطغت كلك يمين وتعمل فحص العنصر هتلاقي حاجه زي ديه كده 4fb04db31156e33776000ad2 غيرها وخليها مثلا كلمه بطاقه محبه وبعدين انتر واقفل فحص العنص من اكس الي علي اليمين واقبلها بقي 10 مرات او اكتر برحتك وافتح المزرعه واستخدمهم وكده تمام

رابعا: رابع حاجه بقي هيقلك تجبله 50 عنبه سهله بطريقه السماد بردك هنخلصها بسهوله

خامسا: خامس حاجه هيطلب منك 90 خبز بص بقي لو مزرعتكك ممليه زي حلاتي كده اعملها في المزرعه التانيه واملاها بقي قن دجاج وطاحونه هواء ومخبز وبقر عشان تعمل ال 90 خبزه ديه هتخلصها هيجبلك 1دينار

سادسا:سادس حاجه والاخيره هيقلك تعمله الطرابيزه ديه بتطلب (خشب بلروط) و (ورد) و (برغي) بس كده مكافئتها بقي (((((((((خليه نحل ام))))))))) ديه بتطلعلك عسل في 20 ثانبيه لازم تزرعلها ورد احمر تاني مكافئه ((((((((كلب ظريف )))))))) ده زينه بس شكله حلو اوي وجبتلكم الاكواد كمان

خليه نحل ام :200311
كلب ظريف :200305
واي استفسار انا موجود دمتم بالف عافيه وخير

للمزيد من مواضيعي

الموضوع الأصلي : مهمه عيد الام في المزرعه     -||-     المصدر : سهر الليالي koko55.net     -||-     الكاتب : elprenss1999
Rating Artikel : 5 Jumlah Voting : 89 Orang

من مواضيعى
مشكله مهمه جدااااا
مهمه عيد الام في المزرعه
طلب من جميع خبراء الهكر

facebook
  2  
رد: مهمه عيد الام في المزرعه

مشكوووووووووووور ياغالى بس اخوك مش عارف يعمل اى حاجة من دى

facebook
  3  

thx

facebook
  4  

مشكووور اخي بس ملف اللى هو [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل للمشاهدة الرابطللتسجيل اضغط هنا] مش بيظهر ويطلع مكانه village-ae.s3.amazonaws.com فلوعندك الحل لا تبخل علينا

facebook
  5  

طريقة تثبيت هذه الاكواد لا اعرفها مما ه هي هذه الطريقة لتثبيتهم في المزرعة شكرا سلفا

facebook
  6  

لا يوجد طريقة لتثبيت الاكواد في المزرعة شكرا لجميع الاصدقاء

facebook
  7  

مشكوووور ويعطيك الف عافية

facebook
  8  

مشكووووووور يا أخي

facebook
  9  

مشكور حبيبي بس من بعد ما نطلع من لعبة وارجع وكأن شيء لما يكون ارجو مساعدة

facebook
  10  

لو سمحت انا كنت عاوز اعرف يعنى اية المزرعة الثانية وشكرا على الشرح الاكثر من رائع

facebook

الكلمات الدلالية (Tags)
الام, المزرعه, مهمه

جديد مواضيع  لعبة المزرعه السعيدة playhappyfarm - شارك المواضيع مع أصدقاءك من خلال Facebook Twitter

جديد مواضيع المنتدى - الاتصال بنا - سهر الليالى - خريطة المنتدي - الأعلى

جميع الحقوق محفوظة لمنتديات سهر الليالى 2012-2013-2014-2015-2016-2017
المقالات والتعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي منتديات سهر الليالى ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)
آنضم الى معجبين منتديات سهر الليالى